به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، محمد رضا قهاری سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، رانندگان حمل و نقل عمومی با رعایت ضوابط بهداشتی، وظیفه شناسی و اخلاق مداری، در جهت جابجایی مسافران و خدمترسانی به مردم با رعایت حریم و حقوق شهروندی تلاش کردهاند.
رضا قهاری افزود: رانندگان مدیریت حمل و نقل عمومی کیش، الگوی رفتار ترافیکی سایر شهروندان هستند که تلاش میکنند با احترام به قوانین راهنمایی، ضمن کاهش تصادفات، قانونمداری را در جامعه نهادینه کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش مبنی بر تکریم شهروندان و ارتقای سطح کیفی خدمات تلاش می کنیم تا در مدیریت حمل و نقل جلب رضایت شهروندان سرلوحه فعالیت ها باشد .
قهاری با تقدیر از رانندگان ناوگان عمومی کیش برای ارائه خدمات مطلوب و توجه به حقوق شهروندی افزود: از ۱۵ راننده برتر مدیریت حمل و نقل عمومی در آژانس های توسن، کرانه، رخش، هلال ماه، پارس، تشریفات آتی و اتو آرمان سیر، اتو آرین و عدالت بار که ضمن پایبندی به قوانین در شش ماه نخست سال، هیچ تخلف رانندگی نداشته اند، و همچنین با امانت داری ، اشیاء بجا مانده از مسافرین را تحویل داده و یا به دست صاحبان این اشیاء رسانده اند و نماینده شایسته ای برای ناوگان حمل و نقل عمومی کیش هستند تجلیل خواهد شد.
لازم به ذکر است آقایان غلامرضا درویش روحانی، محمدرضا بابایی، بهرام محمد پور آبکناری، ابوالفضل گلکار، مظفر امیری، محمد امین نوروزی، خلیل علی پور، محمد باقر رحیمی، عبدالرضا شیری، محسن رضایی، داود صالحی اردلی، فیروز مهرابی، نادر مشکین نیا، حسین احمدی و حسین پیریابی از رانندگان نمونه این مدیریت حمل و نقل عمومی هستند .